Eskola Agenda 21a, herriko eta eskualdeko Agenda 21 ezberdinekin koherentzian dagoen hezkuntza prozesuan txertatutako proiektua da. Proiektu honek, garapen iraunkorraren ideiarekin bat egiten duten helburu, ekintza eta baliabideak barneratu nahi ditu, metodologia parte-hartzailea ardatz duelarik.
Hori dela eta, gure ikasleen azterlanak ezinbestekoak dira errealitatea ezagutzeko eta konponbideak bilatzeko. Gure kontsumo ereduak, errekurtsoen agortzea eta sortzen diren hondakinen kudeaketa arazoez gain, gizarte arazo oso larriak eragiten baititu.
Beraz, aurten egindako ikerketak hauek izan dira:
HH– Gure inguruan duguna ezagutu: bertako animaliak eta barazkiak
LH1-2 : Arretaz jan eta kontsumitu!
Norberaren menu gustukoena. Non eta nola ekoizten dira gure janariak? Non eta nola erosten dugu etxean? Garaian garaikoa. Gure hamaiketakoa. Jostailu gehiegi ditugu. Jostailu trukea gelan.
Norberaren menu gustukoena. Non eta nola ekoizten dira gure janariak? Non eta nola erosten dugu etxean? Garaian garaikoa. Gure hamaiketakoa. Jostailu gehiegi ditugu. Jostailu trukea gelan.
LH 3-4: Gure lanbideak eta ingurumena
Familia artekoen lanbideen ezaugarriak ezagutzeko inkesta. Nola doaz lantokira? Herrian al dago? Bertako baliabideak erabiltzen al dituzte? Ingurumena zaintzen al da? Lan eta familia bateratzeko neurririk hartzen al dituzte?
Familia artekoen lanbideen ezaugarriak ezagutzeko inkesta. Nola doaz lantokira? Herrian al dago? Bertako baliabideak erabiltzen al dituzte? Ingurumena zaintzen al da? Lan eta familia bateratzeko neurririk hartzen al dituzte?
LH 5-6: Erosketak, gure buruhausteak
Gure etxeko ohituren azterketa. Inkestak herriko dendariei. Ondorioak
Gure etxeko ohituren azterketa. Inkestak herriko dendariei. Ondorioak
DBH 1-2: Gure kontsumo ohiturak
Behar duguna baino gehiago erosten al dugu? Norberaren jokaera aztertzeko inkesta. Erosten dugun arroparen nondik norakoak. Non eta nola egiten dira? Nork ordaintzen du hain merke erosten dugun arropa? Moda jasangarria.
Behar duguna baino gehiago erosten al dugu? Norberaren jokaera aztertzeko inkesta. Erosten dugun arroparen nondik norakoak. Non eta nola egiten dira? Nork ordaintzen du hain merke erosten dugun arropa? Moda jasangarria.
DBH 3-4: Kontsumo teknologikoa, zentzuz ala zentzurik gabe?
Norberaren ohituren inguruko inkesta: mugikorrak, aplikazioak, bloggerrak, kontsumo bideratua, Internet bidezko erosketak, sare sozialen dependentzia. Mugikorrekin lotutako gatazkak.
Norberaren ohituren inguruko inkesta: mugikorrak, aplikazioak, bloggerrak, kontsumo bideratua, Internet bidezko erosketak, sare sozialen dependentzia. Mugikorrekin lotutako gatazkak.
Lortutako emaitzak kontuan hartuta, ikasleen arteko foroa egingo da. Bertan ondorioak bateratu eta konpromisoak hartuko dituzte, egungo egoera hobetzeko asmoz. Aldi berean, alkateari egingo dizkioten eskakizunak aukeratzeko eta zehazteko unea izango da.
Utzi erantzuna