2018/2019 MATRIKULAZIOA
Matrikulak egiteko epea urtarrilaren 29an hasi eta otsailaren 9an bukatuko da. Honek 2018-2019 ikasturtean bi urteko gelan eskolara hasiko diren haurrei eta beste ikasle guztiei ere eragiten die.
Egutegia honako hau da:
a) Eskabideak eta egiaztagiriak aurkezteko: urtarrilaren 29tik otsailaren 9ra arte.
Eskabidea bi bide hauetakoren bat erabiliz bete beharko da:
- Lehen aukera moduan hautatutako ikastetxeko idazkaritzan.
- On-line, Hezkuntza Sailak horretarako prestatzen duen aplikazio informatikoaren bidez.
On-line eskabidea otsailaren 8ko 24:00ak arte egin ahal izango da, orduan utziko baitio aplikazioak aktibo egoteari. Eskabidearekin batera, eskatutako dokumentuak aurkeztuko dira, eskaneatuta.
b) Eskatzaileen zerrenda argitaratzeko: otsailaren 20a.
c) Behin-behineko zerrendak argitaratzeko: martxoaren 1a.
d) Behin-behineko zerrendei erreklamazioak egiteko: martxoaren14ra arte.
e) Eskabideari uko egiteko epea: martxoaren 14ra arte.
f) Behin betiko zerrendak argitaratzeko: martxoaren 22a.
- Zerrenda hauek guztiak ikusgai egongo dira eskatutako lehenengo ikastetxean.
Informazio gehiago behar izanez gero, floreaga@floreaga.eus helbide elektronikora mezu bat idatzi edo 943 853 043 telefono zenbakira dei dezakezue.
Idazkaritzako ordutegia, matrikulazio epea irekita dagoen bitartean, goizeko 09:00etatik 13:00ak arte eta arratsaldeko 15:00etatik 17:00etara izango da.
Zuen beharretara egokitutako hitzordua adostuko dugu.
Floreaga Salestar Ikastetxeko irakasleria, zuzendaritza eta Guraso Elkartea
MATRICULACIÓN 2018/2019
Calendario común de presentación de solicitudes y plazos de admisión.
En los centros públicos y concertados de Educación Infantil, Primaria y Secundaria Obligatoria se establece el siguiente calendario común de presentación de solicitudes y plazos del procedimiento de admisión de alumnos y alumnas:
a) Entrega de solicitudes y documentación acreditativa: del 29 de enero al 9 de febrero.
La solicitud deberá ser cumplimentada de una de estas dos formas:
– En la secretaría del centro elegido en primer lugar, que será la encargada de introducir en la aplicación informática los datos incluidos en la solicitud proporcionados por el o la solicitante.
– On-line, mediante la aplicación informática habilitada a tal efecto por el Departamento de Educación. Podrá realizarse solicitud on-line hasta las 24:00 horas del 8 de febrero, momento en que la aplicación dejará de estar activa. Junto con la solicitud se adjuntarán escaneados los documentos requeridos.
b) Publicación listado de solicitantes: 20 de febrero.
c) Publicación de listas provisionales: 1 de marzo.
d) Reclamaciones a las listas provisionales: hasta el 14 de marzo.
e) Desistimiento de la solicitud: hasta el 14 de marzo.
f) Publicación de listas definitivas: 22 de marzo.
Si necesitáis más información podéis poneros en contacto con nosotros escribiendo un mensaje a floreaga@floreaga.eus o bien llamando al teléfono 943 853043.
Horario: De lunes a viernes: de 9:00 a 13:00 y de 15:00 a 17:00 horas
Utzi erantzuna